Lieve Boortmeerbekenaren,

Wat een jaar is het geweest en wat staat ons nog te wachten?

Ik wil jullie allemaal een hart onder de riem steken. We hebben met zijn allen ongelofelijk ons best gedaan en dat gaat vruchten afwerpen dit jaar. We hebben als CD&V’ers onze steun aangeboden aan het gemeentebestuur in het meehelpen aan de vaccinatiestrategie waar nodig. De vaccinatielocatie is gekend en we kunnen maar hopen dat we allen snel gevaccineerd zijn.
Als de coronacrisis ons één ding heeft geleerd, is het dat we de dingen samen moeten aanpakken. Dat geldt voor de corona-aanpak en zeker ook voor hoe onze gemeente eruit ziet, hoe ze reilt en zeilt. Elke burger speelt een belangrijke rol en elke mening telt, van klein tot groot.

Daarom blijven wij als lokale CD&V afdeling inzetten op volledige en oprechte inspraak in het beleid. We gaan ideeën blijven aanbrengen en te weinig behandelde thema’s zoals cultuur, armoede én communicatie met de burger naar voren blijven schuiven.

Wij willen u aanmoedigen blijven contact op te nemen bij vragen of opmerkingen over wat u ziet en niet ziet gebeuren in de gemeente. Wij zijn er voor u, nu. We zijn we er om voor u het verschil te maken

Gelukkig Nieuwjaar

Steven D'hont