Februari 2017
Boortmeerbeek
22/02/2017

Samen voor een #BruisendBoortmeerbeek

Afgelopen weekend organiseerde CD&V Boortmeerbeek haar jaarlijkse afdelingsdag voor de bestuursleden. Tijdens dit moment van zelfreflectie werd de basis gelegd voor de koers van de afdeling richting de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. De afdeling gaat als één team voor een Bruisend Boortmeerbeek waar iedereen zich thuis kan voelen.

Ervaring met Bert, Steven en Johan
Om het team mee op sleeptouw te nemen rekent CD&V Boortmeerbeek op de ervaring van Bert Meulemans en Steven Van Loock, zij worden naar voren geschoven als respectievelijk lijsttrekker en derde op de lijst. OCMW raadslid Johan Neefs krijgt de moeilijke taak de ploeg te ondersteunen als lijstduwer. Dit trio heeft reeds jarenlange ervaring in de lokale politiek, en zijn van grote waarde voor onze afdeling.

Tevreden voorzitter
Afdelingsvoorzitter Chris Truyen is zeer tevreden met het resultaat van deze werkingsdag. “Ik zag een hechte ploeg die enorm gemotiveerd is om er samen voor te gaan. We hebben vandaag de basis gelegd voor wat hopelijk een mooie en leuke campagne wordt.” Over de lijstvorming kan Chris kort zijn: “De lijst wordt gevormd op een volledig transparante en open wijze voor onze bestuursleden. Iedereen kan zicht dan ook volledig in de keuze voor Bert, Steven en Johan vinden.”

Buurtborrel - dialoog Eekhoornhof

Eind oktober hield CD&V een dialoogavond over de nieuwe plannen voor de verkaveling ‘Eekhoornhof’ en over de verkeersonveiligheid in de Zevenbunderweg. Op basis van de reacties en na verschillen terreinbezoeken, organiseerden we een gisteren buurtborrel waarop we onze ideeën voorstelden. In dialoog met de bewoners hebben we een aantal concrete maatregelen uitgewerkt voor de Zevenbunderweg en voor de verkaveling ‘Eekhoornhof’. We maken deze concrete voorstellen over aan het college en leggen ze voor aan de verkeerscommissie - gemeenteraad.

Het uitgebreide verslag van deze voorstellen vind je onder deze link
Verder nog een overzicht via deze presentatie

Lees meer ›

Infoavond Persoonsvolgende Financiering met Jo Vandeurzen

Op maandag 20 maart nodigt CD&V Boortmeerbeek u uit op een infoavond omtrent Persoonsvolgende Financiering onder leiding van minister Jo Vandeurzen.

Locatie: Bedrijvencentrum De Malt, Leuvensesteenweg 350, Boortmeerbeek
Aanvang: 19u00
Toegang: Gratis

Graag vooraf inschrijven via contact@cdenvboortmeerbeek.be

Lees meer ›

Paasbrunch op 23 april

Uiteraard organiseren wij ook dit jaar onze paasbrunch. Deze zal doorgaan op zondag 23 april in de Gildezaal te Boortmeerbeek. U ontvangt van ons nog een uitnodiging met alle details, maar noteer de datum alvast in uw agenda!

dinsdag, 7 november, 2017
Bestuursvergadering