Afgelopen weekend organiseerde CD&V Boortmeerbeek haar jaarlijkse afdelingsdag voor de bestuursleden. Tijdens dit moment van zelfreflectie werd de basis gelegd voor de koers van de afdeling richting de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. De afdeling gaat als één team voor een Bruisend Boortmeerbeek waar iedereen zich thuis kan voelen.

Ervaring met Bert, Steven en Johan

Om het team mee op sleeptouw te nemen rekent CD&V Boortmeerbeek op de ervaring van Bert Meulemans en Steven Van Loock, zij worden naar voren geschoven als respectievelijk lijsttrekker en derde op de lijst. OCMW raadslid Johan Neefs krijgt de moeilijke taak de ploeg te ondersteunen als lijstduwer. Dit trio heeft reeds jarenlange ervaring in de lokale politiek, en zijn van grote waarde voor onze afdeling.

Tevreden voorzitter

Afdelingsvoorzitter Chris Truyen is zeer tevreden met het resultaat van deze werkingsdag. “Ik zag een hechte ploeg die enorm gemotiveerd is om er samen voor te gaan. We hebben vandaag de basis gelegd voor wat hopelijk een mooie en leuke campagne wordt.” Over de lijstvorming kan Chris kort zijn: “De lijst wordt gevormd op een volledig transparante en open wijze voor onze bestuursleden. Iedereen kan zich dan ook volledig in de keuze voor Bert, Steven en Johan vinden.”